  • 11. Data: 2006-12-19 16:42:38
    Temat: Re: Kalendarz a molestowanie
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 19 Dec 2006 07:33:06 +0000 (UTC), Karol Makowski napisał(a):

    > Heh, a moja firma właśnie wydała kilka tysięcy takich kalendarzy.
    > Wiszę w każdym biurze ;-)
    ^^^^^
    Winszuję warunków, żeś się na modela załapał. Ciężko mi jednak wyobrazić
    sobie Ciebie bez stanika, zasłaniającego biust ręką. ;)

    NMSP

    --
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2006-12-19 18:23:56
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem kalendarz sam w sobie raczej rzadko moglby byc podstawa
    > powodztwa, niemniej warto pamietac, ze istnieja osoby wyczulone na
    > wszelkiego
    > rodzaju, nawet zupelnie blahe, przejawy dyskryminacji, czy molestowania,
    > lepiej wiec uwazac.

    Te osoby powinny się leczyc...

    Pozdrawiam Przemek

  • 13. Data: 2006-12-19 19:09:57
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Masz na myśli to, co my mężczyźni najbardziej cenimy w kobietach (a szczególnie
    żonach) czyli inteligencję?
    Nic dziwnego więc, że Cię rzucił...
    JaC

    > oduczylam mojego eksa
    > mi do dziewczyn z cats brakowalo duuuuuuzo mniej, niz jemu do chlopczykow z mojej
    gazetki:)

    It has removed 2830 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 14. Data: 2006-12-19 19:11:04
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Wolą płakać...
    JaC

  • 15. Data: 2006-12-19 20:35:39
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości

    > Masz na myśli to, co my mężczyźni najbardziej cenimy w kobietach (a
    > szczególnie żonach) czyli inteligencję?

    Tak, wlasnie na walorach intelektualnych skupiaja sie gazetki typu cats :)

    > Nic dziwnego więc, że Cię rzucił...

    Nie imputuj mi Einsteinie braku inteligencji bo to nie ja nie potrafie
    prawidlowo odpisywac na posty :P

    Angie

  • 16. Data: 2006-12-20 00:21:55
    Od: "McGyver" <s...@w...pl>

    Trudno stwierdzic jak potraktuje Sad odmowe usuniecia kalendarza, raczej
    odwola sie do psycho-fachowcow ktorzy orzekna czy jest to molestowanie czy
    nie.

    Ale napewno nakaze kalendarze usunac.

    pozdr
    Mac

  • 17. Data: 2006-12-20 02:08:17
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    Angie napisał(a):
    > Nie imputuj mi Einsteinie braku inteligencji bo to nie ja nie potrafie
    > prawidlowo odpisywac na posty :P

    Einstein była kobietą

    --
    Matt Z

  • 18. Data: 2006-12-20 06:50:35
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "Matt Z" <m...@...pl.usun.koncowke> napisał w wiadomości

    >Einstein była kobietą

    No patrz. A ja myslalam, ze tylko Kopernik :P

    Angie

  • 19. Data: 2006-12-20 07:49:13
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On Tue, 19 Dec 2006 17:42:38 +0100, poreba wrote:

    > ^^^^^
    > Winszuję warunków, żeś się na modela załapał. Ciężko mi jednak wyobrazić
    > sobie Ciebie bez stanika, zasłaniającego biust ręką. ;)

    ROTFL:-)
    Oczywiście wiszą.

    --
    spaceman

  • 20. Data: 2006-12-20 15:25:05
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "McGyver" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odwola sie do psycho-fachowcow ktorzy orzekna czy jest to molestowanie czy

    To i powinien zakazac sprzedazy w takim razie. Skoro jest top l;egalnie
    kupiony kalendarze, jego treśc nie narusza prawa, to jakims prawem sąd ma
    nakazac usunięcie ??

    Pozdrawiam Przemek