  • 21. Data: 2007-08-23 13:23:53
    Temat: Re: Kaczmarek wiarygodny co do ubeckich metod PiSu
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fajvfe$2q3$1@inews.gazeta.pl...
    .pl> napisał w

    > podstawa prawna jelopie. Ja podalem taka ktora jednoznacznie obala twe
    > twierdzenie.
    > To raz a dwa (nie chce mi sie odpowiadac na poprzedni post bo nie raczysz
    > wycinac cytatow) orzeczenie TK ktorego wkleiles tresc potwierdza me slowa.
    > To zniewazenie ma byc w zwiazku z pelniona funkcja a nie zgloszenie czy
    > jego sciganie.

    Zatem chodzi o to, żeby istniały przesłanki, że jest bezpośredni
    pokrzywdzony, czego w moim przypadku nie da się potwierdzić. Nie ma
    pokrzywdzonego, nie ma domniemanego przez reżim władzy przestepstwa.

    boukun

    Jak dla mnie koniec bo nawet nie potrafisz

  • 22. Data: 2007-08-23 14:24:29
    Od: "Sowiecki.agent" <p...@p...onet.pl>

    > Zatem chodzi o to, żeby istniały przesłanki, że jest bezpośredni
    > pokrzywdzony, czego w moim przypadku nie da się potwierdzić. Nie ma
    > pokrzywdzonego, nie ma domniemanego przez reżim władzy przestepstwa.

    nie, zatem chodzi o to by byly spelnione przeslanki ktore swiadcza o bycie
    przestepstwa (opisane sa w kk) . Pokrzywdzony jest wymagany do scigania sprawcy
    TYLKO wtedy gdy przestepstwo jest scigane na wniosek a te nie jest.
    Podalem przepisy KpK.

    eot

  • 23. Data: 2007-08-23 14:29:54
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Sowiecki.agent" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sprawcy
    > TYLKO wtedy gdy przestepstwo jest scigane na wniosek a te nie jest.

    Pieprzysz bez sensu. Opisany i zakwestionowany przez TK artykuł kk też nie
    mówi o tym, że ew. przestepstwo jego naruszenia jest ścigane na wniosek,
    tylko z urzędu. TK uznał go za niezgodny z konstytucją i orzekł, że jak nie
    ma bezpośrednio pokrzywdzonego, nie można wszczynać śledztwa z urzędu.

    boukun

  • 24. Data: 2007-08-24 08:09:36
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > ma bezpośrednio pokrzywdzonego, nie można wszczynać śledztwa z urzędu.

    wymiekam ...

    ile jestes w stanie postawic na sw twierdzenie? Mozemy sie zalozyc a po twojej
    rozprawie sie rozliczymy.

  • 25. Data: 2007-08-24 09:23:06
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    >

    > wymiekam ...
    >
    > ile jestes w stanie postawic na sw twierdzenie? Mozemy sie zalozyc a po

    Jestem w stanie dużo postawić. Bo jedna rozprawa to nie koniec procesu. W
    analogicznej kwestii mam sprawę zawieszoną w Strasburgu.

    boukun

  • 26. Data: 2007-08-25 11:46:31
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    boukun napisał(a):
    > Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jestem w stanie dużo postawić. Bo jedna rozprawa to nie koniec procesu. W
    > analogicznej kwestii mam sprawę zawieszoną w Strasburgu.

    publicznie zakladamy sie o symboliczne 100 zl . Ja twierdze ze nie masz
    racji mowiac iz nie mozna bylo wszczac postepowania z urzedu jezeli nikt
    nie zgalaszal, ja natmiast twioerdze ze mozna a nawet trzeba bylo (pod
    grozba odp karnej) w przypadku gdy doszly sluchy pania prokurator ze
    taki fakt mial miejsce. Twierdze iz ten fakt absolutnie nie moze
    stanowic o bycie przestepstwa a co za tym idzie nie mozesz zostac z tego
    wzgledu uniewinniony.

    moze byc?