  • Data: 2004-04-27 07:48:40
    Temat: KRUK
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy firma ,która przekazuje adres i inne dane osobowe dla celów
    windykacyjnych firmie KRUK lub innej ma prawo tak uczynić ?.Przy zdawaniu
    tunera do sławetnej cyfry plus nie oddałem razem z tunerem karty.Po dwóch
    latach firma ocknęła się i żąda karty lub opłaty za nią ponad 300 zł.Nie
    kwestionując faktu konieczności zapłacenia lub zwrotu karty dziwi mnie
    horrendalna cena za ten kawałek plastiku dlatego zacząłem negocjować sprawę
    ceny.Niestety próba negocjacji skończyła się pismem od KRUKA żadającym już
    teraz ceny dwukrotnie wyższej.

    CZY W TYM KRAJU JEST JAKIEŚ PRAWO CZY MAM SOBIE KUPIC PISTOLET I OCZEKIWAĆ
    SPOKOJNIE WTEDY WIZYTY Z FIRMY KRUK?.

    A może to ja jestem za przeproszeniem "porąbany"?

    --
    Stanisław