  • Data: 2004-03-09 15:42:22
    Temat: KRS
    Od: "Galis" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Złożylem wniosek do KRS
    i oprócz szeregu zarzutów które są niezgodne treścią złożonych wniosków
    (np. zrzucają że nie jest wpisane w KRS-WK w pozycji 1.1.2 słowo "Zarząd" a
    faktycznie jest wpisane)
    jeden jest odnośnie umowy spółki, który może być zasadny bo sam pisałę ten
    teks jendnolity na podstawie starej umowy (odobno ta można i nie musi być to
    notarialnie).
    Zarzuty są do przedmiotu działalności. Według starej umowy gdzie przedmiot
    dzialalnści był jeszcze określony wedłu EKD tych dzialności jest 5 i są to
    dosyć ogólne jak np. dział 93 wedłu EKD - Pozostała dzialaność związna z
    prowadzeniem interesów, natomiast według PKD (a według niej trzeba wpisać do
    KRS) w dziale 93 jest dużo działalności.
    Ja wpisalem z każdego działu te który są związane z przedmiotem mojej
    działności a nie wszystkie. I teraz nie wiem czy dobrze to zrobilem.
    Ponadto żądaja listy wspólników według wzoru. Czy istnieje takie wzór bo ja
    pierwsze słyszę??

    Jakby ktoś miał ochote si wypowiedzieć to z góry dziękuje

    Pozdrawiam
    galis