  • Data: 2003-09-09 12:10:10
    Temat: KOD PCN a dozór techniczny
    Od: "Stan" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    I prosze o pomoc

    Sprowadzam z zagranicy zabawki (karuzele i hustawki).
    Dostałem informacje z UC iz potrzebuje na ten sprzet "potwierdzenia
    dokonania uzgodnien wymagan przepisom ustawy o dozorze technicznym"

    Urzad powoluje sie na kod PCN 9508 - Hustawki, karuzele i inne urzadzenia
    ( z opisem o napedzie mechanicznym)
    Producent dostarcza zabawki z kodem (kod z SAD'u) PCN 9506 - Artykuly i
    sprzet do cwiczen fizycznych(...) i do uprawiania innych sportow lub gier na
    swierzym powietrzu.

    Z interpretacji urzedu celnego wynika iz zabawki przezemnie sprowadzane
    powinny miec aprobate UDT - co niestety trwa i duuuzo kosztuje.

    Czy jest na grupie ktos kto orientuje sie w przepisach celnych i moglby mi
    pomoc?
    Ewentualnie jakis link gdzie moglbym znalezc jednolity wykaz kodow PCN?

    Z gory dziekuje za pomoc

    Pozdrawiam

    Stan

    ---

    Poczta wysłana z tego konta jest wolna od wirusów