  • Data: 2003-07-18 08:58:01
    Temat: K.... mać!!!
    Od: "NOSPAM" <miroslawc @ gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    I tak oto sąd zrobił mnie w bambuko. Podczas sprawy w sądzie pracu i
    ubezpieczeń sędzina poinformowała mnie, że wyrok zostanie do mnie wysłany
    pocztą i powinienem się go spodziewać w przeciągu tygodnia i jak list
    zostanie dostarczony to miałem mieć 2 tygodnie na oswołanie. minął już ponad
    miesiąc - w czasie którego próbowałem się telefonicznie połączyć, ale nikt
    nie odbierał ;-(

    Mma nadzieję, że moja prośba o przywrócenie terminu zostanie rozpatrzona
    pozytywnie...

    Mirek