eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJuż było - jak się zabezpieczyć przed kradzieżą pomysłu? › Już było - jak się zabezpieczyć przed kradzieżą pomysłu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Już było - jak się zabezpieczyć przed kradzieżą pomysłu?
    Date: 8 Jan 2008 22:40:17 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 25
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1199828417 17339 213.180.130.18 (8 Jan 2008 21:40:17
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 8 Jan 2008 21:40:17 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 62.29.203.72, 192.168.243.199
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; Win 9x 4.90)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:509471
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Temat już chyba był wałkowany na wszystkie strony, ale jakoś nie mogłem
    dostrzec jednoznacznych opinii. Jest pomysł na bardzo ciekawą reklamę
    telewizyjną. Pomysł oczywiście jest prosty i genialny (pewnie później okaże
    się, że głupawy, prymitywny a poza tym znany od dawna :). Jak się zabezpieczyć?
    Sam scenariusz jest króciutki, można go opisać w kilku zdaniach, reklama
    dotyczy lekarstw, jest dosyć oryginalna i oczywiście nikt wcześniej na podobny
    pomysł nie wpadł, a przynajmniej nie zrealizował. Nie da rady go zaoferować
    zainteresowanym, bo jak tylko usłyszą te parę zdań, to pomysł po prostu ukradną
    (wiadomo, świat jest zły). Czy wystarczy opisać scenariusz z krótkim
    wyjaśnieniem komu i kiedy go chcemy zaoferować a następnie złożyć to u
    notariusza przed rozpoczęciem negocjacji? Krąg zainteresowanych jest dosyć
    wąski, da radę ich wszystkich umieścić na tym karteluszku. Będzie to w ogóle
    jakiś dowód dla sądu? Są jakieś szanse na wygraną, jeśli firma lub agencja
    reklamowa ukradnie pomysł? O ile dobrze pamiętam to kłótnie i procesy dotyczące
    Polleny 2000 i "Ociec, prać?" trwały przez kilka czy kilkanaście lat. Idzie
    jakoś tego uniknąć?

    Pozdrawiam

    Czapla

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1