    From: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Junak zakupiony, i wyprowadzanie papierów
    Date: Sun, 08 Aug 2004 12:00:02 +0200

    Jak dorobić jedna cyfre na numerze silnika, bo sielny laubzegowicz
    poprzedni załatwił gumówką zero przed numerem (bo się nie chciało
    zmieścić a odstępnik miał za długi) zostało pól, ale nie bardzo jest
    czytelne, no i przeglądu mi nie podbiją - już pytałem, nie mam pojęcia,
    czy to ktoś gdzieś to 0 musi mi wbic czy co, zaspawać, i samemu nabić,
    zeszlifować i nabić od nowa cały, nie chcę pogrzebać sprawy aby w trasie
    mnie jakiś Niebieski Pan sprawdził i powiedział że numery sa lewe albo
    coś podobnego. może ktoś zna jakiś przepis prawny mówiący na ten temat.
    Albo jest jakać instytucja legalizacyjna która to musi zrobić, zaznaczam
    że nie będę rejestrował motocykla jako zabytek, więc odpada prawo
    odnośnie ww.

    Andrzej