  • 1. Data: 2002-09-21 09:41:00
    Temat: Jubilatka...
    Od: "zYm3N" <z...@i...pl>

    Witam po raz pierwszy !

    cze wszystkim grupowiczom, i zeby tam bzdurnie nie spamowac rzucam pytaniem:
    moj ojciec pracowal w firmie i ostatnio dostal jubilatke w zwiazku z
    przepracownaniem 30 lat w tej firmie. W czasie pracy w tej firmie, mial
    umowe o prace w Zakladowej Strazy Pozarniczej(zawodowo) [Poznarnej ? ;>].
    Pracowal tam
    jako kierowca na 1/2 etatu, albo 1/4 etatu. Teraz nie jestem do konca
    pewien. Ojciec wie, a przychodzi do domu wieczorem, a zalezy mi na szybkiej
    odpowiedzi. Czy ten staz pracy moze doliczyc do tych 30 przepracowanych lat
    ? Pracowal tam 7 lat. Zastanawiam sie czy za 2 (jezeli chodzi o 1/2 etatu)
    lata nie moglby wziac
    jubilatki na 35 lat.. Jak to wyglada wg. was ?

    --
    zYm3N
    3.. 2.. 1.. Access Violation