  • Data: 2004-10-08 22:17:59
    Temat: Jazda samochodem na "lewych" tablicach
    Od: "ViscaElBarsa" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Pytanko jak w temacie. Czy ktoś się orientuję, za jakie przestępstwo
    odpowiem, jeśli przełożę np. tablice rejestracyjne ze starego malucha do
    innego samochodu, i tak podróżując zostanę zatrzymany?
    Jeszcze tylko sprecyzuję pytanie: chodzi mi o tablice rejestracyjne BEZ
    HOLOGRAMU ( jeśli to w ogóle ma znaczenie )

    W komentarzu do KK znalazłem tylko informację, że na pewno odpada art.
    306kk , natomiast 270§1kk dotyczy tablic rejestracyjnych z hologramem.

    Jak ktoś coś wie na powyzszy temat, to proszę o odpowiedź :)