  • Data: 2003-02-07 06:50:07
    Temat: Jakim prawem? odszkodowanie z OC, PZU i VAT
    Od: MarcinJM <m...@i...del.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    NIech ktos mi to wyjasni, dlaczego PZU koniecznie chce mi wyplacic
    odszkodowanie w cenach netto?
    1 nie ja zrobilem szkode, tylko jestem poszkodowanym
    2 materialy i uslugi sa objete VAT'em, wiec co mnie obchodzi cena netto???
    3 dlaczego mam doplacac do czegokolwiek? mialem auto sprawne i takie
    chce miec, i nie chce do tego doplacac, bo niby dlaczego?

    Czy przy roczniku auta '61 moge sie nie zgodzic na szkode calkowita?
    Wartosc hobbystyczna/zabytkowa???
    Pisac pisma? od siebie? od adwokata? zagrozic sadem?

    Cholera, jak do placenia skladki, to im sie morda usmiecha tak, ze malo
    im uszy nie poodpadaja....wrrrrrrrrrrrrr

    --
    PozDro
    MarcinJM