  • 1. Data: 2007-01-11 16:30:04
    Temat: Jakie są wymagane dokumenty do przepisania domu?
    Od: Mikołaj Dypold <d...@o...pl>

    Chce przepisać dom i związku z tym chciałbym się dowiedzieć o
    niezbędne dokumenty i koszty.

    Sprawa wygląda tak: mieszkam w domu rodziców, oni 600km dalej. Z
    powodów rodzinnych to ja muszę jechać do nich, odległość jest spora,
    dlatego wole wiedzieć z góry, jakie są niezbędne dokumenty do
    przepisania domu? aby nie jeździć w te i z powrotem.
    Domyślam się, że umowę przepisania dokonuję się u notariusza i tylko
    u niego czy dochodzi jeszcze jakaś operacja w sądzie? Jakie są
    orientacyjne koszta? Z tego co znalazłem w net, podatek od tego roku
    nie list liczony w bezpośredniej linii pokrewieństwa, zostają zatem
    koszty notariusza i.?
    Ostatnie pytanie, mam nadzieje, że przepisać dom można w dowolnej
    miejscowości nie koniecznie w miejscowości gdzie jest budynek?

    Dziękuje za pomoc

    Dypold