  • 1. Data: 2010-06-11 19:59:17
    Temat: Jakie dokumenty do "legalizacji" sprzetu w szkole ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Jakie przepisy okreslaja co musi miec za papiery sprzet montowany w szkole ?
    Chodzi mi o to, ze chcemy zamontowac do naciagania siatki wyciag
    mechaniczny. Taki typowy budowlany sprzet, ktory ma przekladnie, kreci sie
    korbka i lina sie ciagnie.
    Ale tego typu sprzet spelnia tylko jakies normy dotyczace maszyn itp.

    Co tzrba miec, aby legalnie zainstalowac tego typu urzadzenie w szkole ? Co
    maja typowe slupki itp montowane w takich obiektach ?

    Fantom

  • 2. Data: 2010-06-11 20:25:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:huu4mi$2u3$1@mx1.internetia.pl Fantom
    <s...@p...onet.pl.skasujto> pisze:

> [...]
    > Ale tego typu sprzet spelnia tylko jakies normy dotyczace maszyn itp.
    > Co tzrba miec, aby legalnie zainstalowac tego typu urzadzenie w szkole ?
    Zapytaj organu nadzoru i prowadzącego.
    Na piśmie - w razie co niech oni odpowiadają.
    Jak znam realia - wykręcą się z odpowiedzią.

    --
    Jotte