    From: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jakie badanie techniczne ?
    Date: Sun, 12 Feb 2006 14:30:41 +0000 (UTC)

    Witam
    Mam pytanie odnosnie badania technicznego. Mianowicie mialem stluczke (bylem
    poszkodowany), Policja zabrala mi dowod rejestracyjny, wydala pokwitowanie na
    ktorym napisali "uszkodzenia pokolizyjne". Na stacji diagnostycznej zrobili mi
    przeglad na kwote 192 PLN. Teraz mam problem z naszym narodowym
    ubezpieczycielem, gdyz nie chca mi zwrocic calej kwoty za przeglad. Czy ktos z
    szanownych grupowiczow wie co moge w takiej kwesti zrobic ?
    I drugie pytanie: chcialem sprzedac samochod, tylko teraz sie ta cala sprawa z
    tym odszkdowaniem toczy. Czy moge sprzedac samochod ? skoro cala dokumentacja
    zostala zlozona w PZU, nawet dostalem zawiadomienie o tym zebym sie zglosil po
    pieniadze, ja tylko zakwestionowalem wysokosc tego odszkodowania.

    pozdrawiam
    Rafal