  • Data: 2004-10-21 10:43:03
    Temat: Jaki termin odwołania od komornika?
    Od: "Maciek" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do mojej firmy przyszło pismo od komornika, w sprawie zajęcia wynagrodzenia.
    Nie zgadzam się z tym zajęciem i chcę złozyć odwołanie. Jaki mam na to termin?
    Co nalezy zrobić, jak termin zostanie przekroczony?
    O zajęciu dowiedziałem się z firmy, jako, że nie przebywam pod adresem
    zameldowania, nie odebrałem zawiadomienia, które najprawdopodobniej przyszło
    pocztą. Jeżeli pisma nie otrzymałem, to jaki jest termin składania skarg.