  • Data: 2009-10-12 17:22:54
    Temat: Jaka mysz do 100zł
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powracam do tematu. W poprzednim wątku jaki zacząłem po Waszych
    sugestiach zdecydowałem się na Logitecha LX7. Myszka była fajna, ani za
    mała ani za duża, chodziła jak marzenie, nie przerywała i dobrze
    oddawała ruch. Miała za to 2 wady, się spsuła :) i przyciski wstecz i
    dalej były nie z boku ale na środku (wierzchu) myszy. Niewygodne to było
    strasznie i w sumie wykreślało mysz z zastosowań giercowych.

    Jako że się spsuła i dostałem zwrot kasy to ponawiam pytanie, jaką mysz
    polecicie?

    - bezprzewodowa
    - do gier
    - do grafiki komputerowej
    - przyciski dalej i wstecz możliwe do wciśnięcia bez łamania sobie palców
    - do 100 zł (im mniej tym lepiej)

    pozdrawiam.
    PlaMa