    From: mimo <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak zdobyć odpis aktu notarialnego?
    Date: Tue, 9 Feb 2010 09:52:56 -0800 (PST)

    Witam,

    Potrzebuje odpis aktu notarialnego - umowy dożywocia, która została
    zawarta w 1996 roku. Przeszukiwałem dokumenty w domu i nigdzie jej nie
    mam. Mam tylko dokumenty świadczące o tym że została dokonana zmiana w
    księdze wieczystej na podstawie umowy dożywocia. Ciotka z którą umowa
    była zawarta umarła dwa lata temu.
    Gdzie mogę uzyskać odpis aktu notarialnego tej umowy. Szukałem tego
    notariusza który tą umowę sporządził, ale nie mogę znaleźć. Czy te
    dokumenty są w jakimś archiwum. Umowa zawarta w Poznaniu. Prosiłbym o
    wskazanie miejsca gdzie mogę taki odpis uzyskać.

    pozdrawiam
    Michał