    From: "krzyskala" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak zaskarżyć lekarza?
    Date: 21 Jan 2007 02:43:46 -0800

    Mialem zwichniecie palca , chirurg,ortopeda traumatolog na zdjeciu nie
    rozpoznal tego stwierdzil co innego i wlozyl mi reke w gips na 3 tyg.
    Po zdjeciu gipsu nie zrobil przeswietlenia tylko dal mi zwolnienie i
    juz palec byl spochniety powiedzial ze tak musi byc. Gdy poradzilem sie
    innego lekarza powiedzial ze ten palec nadaje sie na operacje w
    szpitalu. Gdy poinformowalem swojego lekarza o tym stwierdzil ze szkoda
    pieniedzy na taka operacje i poza tym nie beda chcieli mi jej zrobic w
    WAMie, powiedzial ze bez znajomosci tam na pewno sie nie podejma dodal
    ze nie chce sie skompromitowac u nich bo ich zna ze z paluszkiem che
    isc na operacje ponadto powiedzial ze nie "jestem pianista" wiec po co
    palec". Gdy sam poszedlem do wam bez problemu mi wyznaczyli termin
    operacij powiedzieli wtedy dokladnie ze to zwichniecie ktore powinno
    byc usuniete operacyjnie. Wrocilem do mojego lekarza po skierowanie do
    wam pokazujac mu jeszcze raz zdjecie rengenowskie on wtedy zlapal sie
    za glowe i przyznal sie do bledu ze niezalwazyl tego i to faktycznie
    nadawalo sie na operacje. Teraz jestem po 1 zabiegu a w wamie
    powiedzieli mi ze moge miec niesprawnego palca gdyz to wszystko zadlugo
    trwalo od zwichniecia. Jezeli mialbym to od razu zrobione to wtedy
    palec byl by sprawny. Teraz zyje w niepewnosci czy bedzie sprawny i mam
    zamiar zaskarzyc lekarza tylko nie wiem jak i gdzie. Wiec prosze o
    pomoc bo takie pomylki nie powinny sie zdazac za czesto. k...@w...pl