  • Data: 2003-04-03 21:22:29
    Temat: Jak zalozyc panstwo
    Od: "aragon" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    mam niecodzienne pytanie: co trzeba zrobic zeby zalozyc panstwo ? taka
    watpliwosc mnie naszla... zalozmy ze zadeklaruje niepodleglosc kawalka
    polski, czy to sie kwalifikuje pod zdrade stanu ? co za takie cos grozi ?
    jak moze odlaczyc kawalek terenu od polski ?
    albo inaczej, np. chcialbym zalozyc panstwo na antarktydzie lub ksiezycu.
    wystarczy ze zadeklaruje ze mam tam panstwo ? czy mam cos wiecej zrobic ?
    przeciez nie istnieje chyba ponadnarodowa komisja ds zakladania panstw...
    kto musi potwierdzic moje oswiadczenie ? gdzies moge znalezc jakies proste
    odpowiedzi na ten temat ? inet ?
    heh, wiem ze duzo tu pytan i troche takich dziwnych, ale mnie to ciekawi :)
    z gory dzieki za odpowiedz

    pozdrawiam
    aragon