  • 1. Data: 2006-12-20 19:54:08
    Temat: tele2 - problem
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    Sprawa wygląda tak:

    Mialem telefon na firmę, podpisałem z tele2 umowe o preselekcję. Po roku
    telefon został w telepunkcie przepisany na matkę (os.fizyczna). Rachunki z
    TP przychodzą do niej. Natomiast mimo zmiany właściciela tele2 sciąga cały
    czas kasę za rozmowy (trzeba dzwonić przez 1033 żeby tak się nie działo).
    Oczywiście wkrótce im podziękuje bo matka dzwoni z VOIP'a niemniej
    zastanawia mnie fakt - czy mają PRAWO naliczac mojej firmie za rozmowy,
    skoro telefon do mojej firmy nie należy. Moze to NTG (wyłałem podobnego
    posta na pl.misc.telefonia) niemniej takie pytanie zadaję - może ktoś zna
    odpowiedź :)

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-12-23 09:39:13
    Temat: Re: tele2 - problem
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    CiepliX napisał(a):

    > Mialem telefon na firmę, podpisałem z tele2 umowe o preselekcję.

    No właśnie ty zawarłeś umowę, ty będziesz płacił dopóki nie wypowiesz
    umowy albo ona nie wygaśnie. Co w tym dziwnego?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"