  • Data: 2010-08-01 21:47:10
    Temat: Jak wymeldowac osobe z mieszkania?
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak wymeldowac osobe, ktora w danym miejscu nie mieszka od ponad 15 lat?
    Z tego co wiem, to przepisy sie tu zminily i obecnie nie wiem jak taka
    procedura wyglada.
    Ponoc (takie ma info z rozmowy tel.) by osobe wymeldowac ktora nie mieszka
    juz jakis czas, to ona sama (ta osoba) musi sie wymeldowac, by mimo wszystko
    wymeldowac nalezy sprawe "wytoczyc" na parkiety sadu - czy to prawda?
    Czy tylko sadownie mozna osobe wymeldowac z mieszkania, ktora defacto
    zostala tam zameldowana 20 lat temu a nie mieska od lat 15?
    Jesli z tym sadem przesada to jak zrobic to najszybciej i najmniej
    stresogennie?
    Dzieki

    ps,.
    pytanie kieruje tu, gdyz byc moze ktos z was to przerabial i zna to z
    wlasnego doswiadczenia.