  • Data: 2004-08-31 07:00:17
    Temat: Jak wygrać z Developerem
    Od: "maladiec" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nowe mieszkanie na gwarancji , z powodu błędu podwykonawcy ( żle zgrzana rura)
    mokre ściany i zalany parkiet, zgłosiłem do developera przyszedł poprawił rure,
    i wysuszył ściany , ale parkiet mi się teraz rozsechł i słabo wygląda, mam na
    papierze od nich z komisji że stwierdzili zawilgocenie ścian i mokrą klepkę
    parkietu , mam zdjęcia , chcę wymiany parkietu lub zwrotu kasy za parkiet i za
    wynajem mieszkania ponieważ zeszło sie miesiąc ze ścianmi i musiałem wynajmować
    mieszaknie jeden miesiąc więcej, jak mogę z nimi wygrać , ile kosztuje taka
    sprawa w sądzie i wogóle co moge zrobic , jak go postraszyć

    dzięki