  • 1. Data: 2019-06-27 10:22:22
    Temat: Jak wybiera sie szefa mafii?
    Od: ń <...@...n>

    www.gazetaprawna.pl/artykuly/1419302,jak-wybiera-sie
    -szefa-ke.html

  • 2. Data: 2019-06-27 11:19:11
    Temat: Re: Jak wybiera sie szefa mafii?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-27, ń <...@...n> wrote:
    > www.gazetaprawna.pl/artykuly/1419302,jak-wybiera-sie
    -szefa-ke.html

    MZ niepotrzebnie się niepokoisz. To, że pis regularnie demoluje w sejmie
    państwo po nocach, nie oznacza zaraz, że każda nocna aktywność jest od
    razu zła czy przestępcza. Niemniej plus za czujność się należy. Tak
    trzymaj ń!

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2019-06-27 12:44:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-06-27, ń <...@...n> wrote:
> [...]

    >od
    >razu zła czy przestępcza. Niemniej plus za czujność się należy. Tak

    Akurat "za poprzedniego ustroju" Sejm tez czesto, wrecz z reguly,
    glosowal po nocach.

    Taki styl pracy - jest "posiedzenie Sejmu" co pewien czas, trwa np
    trzy dni, i na koniec kazdego dnia jest blok głosowań.
    A ten koniec robi sie gdzies kolo północy.

    Tylko ogolnie unikano takich sytuacji, gdy w jeden dzien jest projekt,
    dyskusja i glosowanie, zeby na drugi dzien Senat mogl zatwierdzic, a
    notariusz podpisac :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-06-27 13:21:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
    >www.gazetaprawna.pl/artykuly/1419302,jak-wybiera-si
    e-szefa-ke.html

    Brzmi raczej jak konklawe :-)

    A propos - konklawe kiedys wygladalo inaczej - zbierali sie, balowali,
    wybierali, wybierali, wybierali ... az sie Rzymianie oburzyli na to
    balowanie na ich koszt , i zamkneli ich o chlebie i wodzie poki nie
    wybrali.

    Wiec mamy dobry przyklad :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-06-27 13:41:02
    Od: z <...@...pl>

    Co tam traktaty, umowy, przepisy i transparentość.
    Zrobimy tak bo tak jest dobrze a jak ktoś ma inne zdanie to się umówimy
    że KE TSUE srue będzie badał czy to "zdanie" będzie mógł go ZAKAZAĆ.
    Takie czasy. Taka UE ;-)

  • 6. Data: 2019-06-27 18:22:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.06.2019 o 12:44, J.F. pisze:

    > Akurat "za poprzedniego ustroju" Sejm tez czesto, wrecz z reguly,
    > glosowal po nocach.

    I na tym podobieństwa się nie kończą.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2019-06-27 18:36:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >I na tym podobieństwa się nie kończą.

    Tak, np pierwszenstwo pieszego wprowadzono w trybie iscie pisowskim
    :-P

    J.

  • 8. Data: 2019-06-27 21:37:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.06.2019 o 18:36, J.F. pisze:

    > Tak, np pierwszenstwo pieszego wprowadzono w trybie iscie pisowskim :-P

    No pierwszeństwo pieszego to akurat idaelnie pasuje do pisowskiego stylu
    i trybu. Nazywa się "piewrwszeństwo" a jest jego zaprzeczeniem:P

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2019-06-27 23:11:20
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-27 o 13:41, z pisze:
> [...]
    > Zrobimy tak bo tak jest dobrze a jak ktoś ma inne zdanie to się umówimy
    > że KE TSUE srue będzie badał czy to "zdanie" będzie mógł go ZAKAZAĆ.

    Oglądałam dzis Sprawę dla Reportera E.Jaworowicz. Było o mafii w Gdańsku
    , czyli kantorze- odmianie Amber Gold. To wszystko trwa juz 13 lat.
    Jednej pani tp przyłożono nóż pod stołem i grozono zabiciem dzieci jeśli
    lewego weksla nie podpisze. Sprawa wchodzi już na dobrą drogę-ma trafić
    do Ministra Sprawiedliwości. Będzie można to sobie obejrzec na stronie
    "Sprawa dla reportera".

    --
    animka

  • 10. Data: 2019-06-28 10:50:59