  • 11. Data: 2006-01-29 02:29:59
    Temat: Re: Jak wnie?ć pozew o alimenty? Prosze o pomoc.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Angie wrote:
    > Tak, tak, wiem, pozwy są gotowe i taki mam. Bardziej chodzi mi o to aby ktoś
    > doradził co warto zgodnie z prawda podkreślić w takim pozwie, na co zwrócić
    > uwagę.

    tutaj np.

    http://www.academiaiuris.pl./index.php?go=grafikdyz

    i tu

    http://www.klinika.wpia.uw.edu.pl/strony/misja.html

  • 12. Data: 2006-01-29 17:23:42
    Temat: Re: Jak wnieść pozew o alimenty? Prosze o pomoc.
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Jan 2006 12:26:18 +0100, Angie napisał(a):

> [...]
    > A może znajdzie się jakiś prawnik, który zechce mi pomóc, niestey nie mogę
    > zapłacić. Aktualnie, do 16 marca przebywam na urlopie macierzyńskim, po
    > którym będę bezrobotną samotną matką. Nie jestem mężatką, ojciec dziecka
    > uznał je przezd urzednikiem SC, dał swoje nazwisko. Chodzi mi o zasądzenie
    > alimentów. Chciałabym ubiegac się również o przyznanie zasiłkóww Ośrodku
    > Pomocy Społecznej. Wizja załatwiania spraw przeraża mnie, ponieważ nie mam z
    > kim zostawić dziecka. Mróz, zima, a muszę to wszytsko ząłatwić. Mały ma 2
    > miesiące. Prosze o pomoc lub chociaz wskazówki od czego zacząć.

    Witaj, jak chcesz mogę Ci napisać pozew o alimenty, jeśli nikogo nie
    znalazłaś to nie ma problemu, doradzić Tobie też mogę t...@w...pl to mój
    mail

  • 13. Data: 2006-01-30 19:02:07
    Od: He(R)Sk <s...@p...pl>

    On Sat, 28 Jan 2006 21:47:45 +0100, "Angie" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    > uwagę. Chciałabym uzyskać korzystne alimenty dl adziecka. A rzecz w tym, ze

    Podpieranie sie dobrem i potrzebami dziecka to "stary", kobiecy chwyt
    stosowany na sali sadowej. Prosze powiedziec sadowi prawde ;o).
    Zgodnie z prawda prosze podac swoje mozliwosci zarobkowe oraz
    zwrocic sie do "taty" o podanie swoich.

    Co do "taty" - jest to jego/jej ojciec czy tylko "tata" ?

    --

    HeSk