  • 1. Data: 2006-01-28 10:50:49
    Temat: Sprzedaż/kupno spólki. Gdzie skutecznie ogłosić ?
    Od: "Góral" <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Muszę wykonać "ruch" ze spółką z o.o. . Sprawa jest dla mnie pilna. Może
    znacie (najwygodniej w sieci) jakiś bardzo skuteczny portal ogłoszeniowy,
    który odwiedzają "wszyscy" zainteresowani kupnem/sprzedażą spółek z o.o. ???
    Bardzo proszę zorientowanych w tym temacie o pomoc.
    Pozdrawiam :). Piotr

  • 2. Data: 2006-01-28 11:43:16
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Jan 2006 11:50:49 +0100, Góral napisał(a):

> [...]
    > który odwiedzają "wszyscy" zainteresowani kupnem/sprzedażą spółek z o.o. ???
    > Bardzo proszę zorientowanych w tym temacie o pomoc.

    Widzę, że zajmujesz się procederem zwanym "hodowlą spółek". Często różne
    kancelarie zakładają spółki określając PKD bardzo szeroko i później jak
    klient przychodzi sprzedają gotowe spółki. W ten sposób osoba
    zainteresowana założeniem spółki nie musi czekać, jeżeli zapłaci
    odpowiednie pieniądze. Odpowiając na Twoje pytanie, nie wiem gdzie można
    sprzedać spółkę:).

  • 3. Data: 2006-01-28 12:27:43
    Od: "Góral" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Święch" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    Może
    ???

    > Widzę, że zajmujesz się procederem zwanym "hodowlą spółek".

    Absolutnie nie zajmuję się zadną "hodowlą" ani jakimkolwiek innym obrotem
    spółkami. Zwyczajnie, przez poszanowanie "netowej" netykiety - nie napisałem
    wprost: "Sprzedam spółkę" lub "Kupię spółkę", żeby nie zostać "oskarżonym" o
    spam. I to wszystko, chociaż dużo wygodniej (a być może i skuteczniej)
    byłoby użyć już w tytule jednego z dwóch, wyżej wymienionych, zdań ... .

> [...]
    > klient przychodzi sprzedają gotowe spółki. W ten sposób osoba
    > zainteresowana założeniem spółki nie musi czekać, jeżeli zapłaci

    Być może tak jest, być może niektórzy sprzedają lub kupują "gotowe" spółki z
    wieeeelu innych przyczyn. Mam nadzieję, że stoję przed tym problemem
    "incydentalnie" i nie będę musiał szczególnie zgłębiać tego tematu w
    przyszłości.

    Odpowiając na Twoje pytanie, nie wiem gdzie można
    > sprzedać spółkę:).

    Skąd wiesz, że chcę sprzedać (a nie kupić) ;)) ?

    --
    Pozdrawiam :). Piotr

  • 4. Data: 2006-01-28 16:12:46
    Od: "W...@w...pl" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Góral" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Skąd wiesz, że chcę sprzedać (a nie kupić) ;)) ?

    jak chcesz kupic, to mam troszke na stanie - wal na prv.

    p.
    W,

  • 5. Data: 2006-01-28 16:39:16
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > spam. I to wszystko, chociaż dużo wygodniej (a być może i skuteczniej)
    > byłoby użyć już w tytule jednego z dwóch, wyżej wymienionych, zdań ... .
    bardzo czesto na pl.biznes sa ogloszenia sprzedam/kupie

  • 6. Data: 2006-01-29 20:00:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Góral napisał(a):
    > W takim razie zaraz tam pędzę. DZIĘKI !!!

    Nie rozpędzaj się tak, pl.biznes to nie słup ogłoszeniowy!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2006-01-29 20:06:25
    Od: "Góral" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "W...@w...pl" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:drg56t$7tj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Góral" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > jak chcesz kupic, to mam troszke na stanie - wal na prv.

    Dzięki ale też chcę sprzedać albo nawet odstąpić ... .
    --
    Pozdrawiam :). Piotr

  • 8. Data: 2006-01-29 20:07:14
    Od: "Góral" <m...@p...onet.pl>