  • 11. Data: 2002-08-08 15:18:46
    Temat: Re: Jak to po slubie?
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Miko" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    news:aitup2$1toh$1@news.atman.pl...

    > A co do dokumentów, to mam jeszcze samochód zarejestrowany na mieszkanie
    > sprzedane w 1998 roku :P

    To właścicielem samochodu było mieszkanie?
    Jak złożyło wniosek o rejestrację - stawiło
    się w wydziale komunikacji ?

    Rozumiem, że w dowodzie rejestracyjnym masz stary
    adres zamieszkania.
    Art. 78 ust. 2 nakazuje właścicielowi pojazdu zgłoszenie
    takiej zmiany w terminie 30 dni.
    Art. 132 ust. 1 pkt 7 kodeksu drogowego nakazuje policji
    zatrzymanie takiego dokumentu.

  • 12. Data: 2002-08-09 05:56:31
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    Dromader wystukał (a) w wiadomości

    > A jak się ubezpieczasz przy takim wyjeździe. Zapewne na nazwisko z
    > paszportu i wtedy ubezpieczalnia w polsce nie zwróci kasy za leczenie
    > bo porówna nazwisko z polisy z dowodem.

    No własnie, że nie. :)
    Żona (mówię o zorganizowanej wycieczce) była ubezpieczona na nazwisko
    z dowodu. W ogóle wszystkie formalności były załatwiane na nowe nazwisko.
    Paszport tak prawdę mówiąc nie obchodził ani organizatora wycieczki a co
    za tym idzie - ubezpieczyciela.

    Paszportem posługiwaliśmy się wyłącznie na przejściu granicznym.

    --
    Doktor.
    d...@p...onet.pl

  • 13. Data: 2002-08-09 07:09:24
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Użytkownik "AndY" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No wlasnie !
    > Przjmijmy ze mloda para chce jecha w podroz poslubna za granice dwa dni po
    > slubie !!!
    > co ma zrobic ????
    > Kiedy wyrobic paszport ? Jechac na stare nazwisko ?
    >
    > AndY

    I dochodzimy do sedna sprawy j.w.?
    kesser

  • 14. Data: 2002-08-09 09:02:07
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik kesser napisał:
    > Użytkownik "AndY" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Jechać na stare nazwisko.
    Przetestowane kilka razy na sobie i krewnych -inaczej sie nie da.
    A więc w podróz poślubną wyrusza panna a nie mężatka.
    Głupie, bo głupie, ale co zrobić?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk