  • Data: 2004-10-23 18:55:13
    Temat: Jak to naprawde wyglada...
    Od: Ratatata <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszyskich sedecznie i w miare mozliwosci prosze o pomoc:)

    Sprawa dotyczy WKU i wyglada tak.
    W lipcu 2003 roku ukonczylem studia licencjackie.
    W pazdzierniku 2003 rozpoczalem magisterskie. Obecnie dalej studiuje.

    Korzystalem z odroczenia przez okres licencjata ale po ropoczeciu
    studiow uzupelniajacych magisterskich nie skladalem zaswiadczenia
    o kontynuowaniu nauki.

    Wychodzi na to, ze w WKU jestem absolwentem i zostalem przeniesiony
    juz do rezerwy albo rok wczesniej albo teraz poniewaz nowe
    rozporzadzenie obejmuje absolwentow studiow wyzszych takze sprzed 2004
    roku.

    Czy rzeczywiscie jestem juz przeniesiony do rezerwy i wystarczy teraz,
    ze pojde do WKU po wpis do ksiazeczki?

    Ponizej zamieszczam jeszcze moje gdybania;)
    Czytalem w ustawie o powszechnym obowiazku itd, ze uczelnie wyzsze
    maja obowiazek w ciagu 14 dni zawiadamiac WKU o rozpoczeciu i
    zakonczeniu nauki na danej uczelni.
    Czy w zwiazku z tym, jezeli dotarlo takie zawiadomienie do WKU, jestem
    u nich w ewidencji nadal studentem i nie przysluguje mi jeszcze prawo
    do przepisania do rezerwy? Domyslam sie, ze zawiadomienei wysylane
    przez uczelnie nie powoduje mojego odroczenia (chyba tylko ja zanoszac
    zawiadomienie moge to zrobic) ale moze sie myle?

    Obawiam sie po prostu, ze moze sie okazac, ze w swietle informacji
    posiadancyh prze WKU jestem nadal studentem (choc nie zanosilem
    zadnych zawiadomien) i nie moge skorzystac z dobrodziejstwa
    rozporzadzenia poniewaz korzystam z odroczenia z tyt. nauki.

    Uhhh..........juz sie z tego robi maslo maslane;)

    Pozdrawiam wszystkich i prosze o pomoc!