  • Data: 2004-08-24 07:34:33
    Temat: Jak to jest z szyfrowaniem?
    Od: "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam takie oto pytanko
    Czy jesli skutecznie zaszyfruje sobe dysk twardy tak
    aby po wylaczeniu kompa zawsze b yl zaszyfrowany i zadal hasla na starcie
    to gdy wpadnie kontrola i nie uda im sie zlamac tego zabezpiecznia
    a ja powiem ze nie pamietam hasla i od kilku dni wlasnie z tym walcze
    i ze na kompie mam same legalne programy to czy cos mi grozi za
    "niepamietanie hasla" do odszyfrowania systemu?
    Dziekuje za wszelkei uwagi i podpowiedzi
    Grzegorz S.