    From: "Zawiedziony" <e...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak to jest??
    Date: Mon, 9 Aug 2004 20:13:02 +0200

    Witam w świetle problemu opisanego przeze mnie powyżej zastanawiam się...

    Czy podanie adresu strony,( która jest prywatna i dostępna tylko jeśli podam
    do niej adres www, nie jest też spozycjonowana w żadnych wyszukiwarkach)
    jakiejkolwiek osobie jest przestępstwem?
    A jeśli nawet tak to podanie przez jakąś osobę nr tel. komórkowego bez mojej
    wiedzy i zgody jest przestępstwem?

    A jeśli tak to biorąc pod uwagę fakt, że na powyższej stronie też są dane na
    które ktoś nie wyraził zgody to czy nie jest to równoznaczne?