  • 11. Data: 2008-09-15 08:12:06
    Temat: Re: Jak to ORANGE olewa ustawę o ochronie danych osobowych i nie tylko.
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 15 Sep 2008 10:05:02 +0200, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

    > Zmądrzałem, i posłuchałem rady.
    >
    > Zleciłem 160 przelewów po 50 groszy celem opłacenia faktury.

    To zadzwonią i zaproponują abyś ustanowił polecenie zapłaty ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2008-09-15 08:31:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Olgierd pisze:

    > To zadzwonią i zaproponują abyś ustanowił polecenie zapłaty ;-)

    Nie skorzystam. Następna faktura będzie w 320 ratach.

    6008

  • 13. Data: 2008-09-15 08:35:17
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 15 Sep 2008 10:31:35 +0200, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

    > Nie skorzystam. Następna faktura będzie w 320 ratach.

    Masz jakiś skrypt do tego? Który Ci dzieli przelew na takie kawałeczki?

  • 14. Data: 2008-09-15 08:54:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Olgierd pisze:

    > Masz jakiś skrypt do tego? Który Ci dzieli przelew na takie kawałeczki?

    Nie, obsługa internetowa banku mi to umożliwia.

    6008