eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak to ORANGE olewa ustawę o ochronie danych osobowych i nie tylko. › Jak to ORANGE olewa ustawę o ochronie danych osobowych i nie tylko.
  • Data: 2008-09-12 08:31:35
    Temat: Jak to ORANGE olewa ustawę o ochronie danych osobowych i nie tylko.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Napisałem do mojego ukochanego operatora prośbę. W skrócie:

    Otrzymałem od was wezwanie do zapłaty, to, że nie zapłaciłem za
    fakturę zaległą i bieżącą to się zgadza. Zapłacę pod warunkiem
    respektowania przez was praw, które daje mi ustawa:

    Mam umowę na czas nieokreślony, co jakiś czas dzwoni do mnie
    ktoś przedstawiając się jako pracownik ORANGE i składa mi
    propozycję przedłużenia umowy na 2 lata w zamian, za telefon,
    który jest o 2 klasy gorszy od aktualnie używanego przeze mnie.
    Pomimo wielokrotnego werbalizowania, że nie życzę sobie takich
    telefonów, że nie życzę sobie przetwarzania moich danych
    osobowych w celach marketingowych i nie życzę sobie od was
    żadnych reklam, w szczególności reklam waszej oferty nie
    odniosło to żadnych skutków. Dlatego żądam byście wystawili mi
    oświadczenie na piśmie, że nikt nigdy więcej z *pro* pozycją do
    mnie nie zadzwoni. W momencie uzyskania zapewnienia, że nie
    będziecie do mnie wydzwaniać z ofertami handlowymi zapłacę faktury.

    No i przyszła odpowiedź listem poleconym od mega specjalisty
    Marcina Baranowskiego. W skrócie odpowiedź brzmiała : w związku
    z niedopracowanym systemem komputerowym, i mnogością zleceń do
    firm telemarketingowych nie możemy zapewnić, że nikt do pana nie
    zadzwoni, po prostu nad tym nie panujemy.

    Co im zrobić ? Bo skargę do giodo to pewnie złożę, ale
    podejrzewam, że nic mi ona nie da.

    Pismo orange: http://www.rafalgil.pl/orange.pdf

    Jeszcze żeby debile dzwonili w normalnych porach - ale te głupki
    mnie zazwyczaj nachodzą jak śpię ;/
    6008