  • 1. Data: 2005-11-09 15:40:52
    Temat: Jak stworzyć AUKCJĘ charytatywną?
    Od: NorN <n...@v...pl>

    Witam Grupowiczów.
    Mój problem jest następujacy: chciałabym stworzyć kilka aukcji
    charytatywnych na rzecz cieżko chorej cioci. Myślałam o wystawieniu na
    Allegro, Swistaku czy Ebay'u kilku własnoręcznie robionych przedmiotów
    (ozdób, szkiców, pocztówek, może w przyszłości prac cioci (jest
    malarką)), ale nie chcę jej póki co nic o tym mówić, po prostu nagle
    przekazać uzbierane fundusze, jako miłą niespodziankę, a nie "chwalić
    dzień przed zachodem słońca" i robić nadzieję, podczas gdy pomysł może
    "nie wypalić".
    Czy takie aukcje muszę gdzieś zgłosic, starać się o pozwolenie,
    cokolwiek? Czy jeśli zwyczajnie wystawię kilka przedmiotów i napiszę, że
    zbieram pieniądze dla chorej osoby nie złamię w żaden sposób prawa? Nie
    muszę tego jakoś udokumentować? Jak w najprosztszy sposób pokazać, ze
    nie zbieram na nalewkę, ale na leczenie cioci?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    Pozdrawiam! Trzymajcie proszę kciuki :/
    NorN

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0545-1, 2005-11-09
    Przetestowano na: 2005-11-09 16:40:58

  • 2. Data: 2005-11-10 08:23:14
    Temat: Re: Jak stworzyć AUKCJĘ charytatywną?
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    NorN wrote:
    > Witam Grupowiczów.
    > Mój problem jest następujacy: chciałabym stworzyć kilka aukcji
    > charytatywnych na rzecz cieżko chorej cioci. Myślałam o wystawieniu na
    > Allegro,

    zglos sie do nich, oni prowadza bardzo duzo takich aukcji, tam
    wszystkiego powinienes sie dowiedziec