  • 1. Data: 2005-11-09 12:50:16
    Temat: Gwarancja.
    Od: "Lercam" <g...@l...edu.pl>

    Cześć,
    ostatnio w sklepie powiedziano mi, że gwarancja na zakupiony towar wynosi 12
    miesięcy. Wydawało mi się, że słyszałem ostatnio, że Unia Europejska narzuca
    minimalny okres w jakim przysługuje gwarancja i wynosi on 24 miesiące. W
    sklepie odpowiedziano mi na to, że 24 miesiące tyczą tylko zgodności towaru
    z umową nie okresu gwarancyjnego. Kto ma rację? Będę bardzo wdzięczny za
    każdą pomoc.

    Pozdrawiam:
    Marcel

  • 2. Data: 2005-11-09 13:19:18
    Temat: Re: Gwarancja.
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Lercam napisał(a):
> [...]
    > z umową nie okresu gwarancyjnego. Kto ma rację? Będę bardzo wdzięczny za
    No niestety w sklepie powiedziano Ci poprawnie. Gwarancja to kwestia
    umowy pomiedzy Toba a sprzedawca (czas jej trwania takze). Natomaist te
    24m-ce to faktycznie tyczy sie zgodnosci towaru z umowa.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl