  • 1. Data: 2006-10-10 19:10:01
    Temat: Jak spisac umowe...
    Od: "Kubaz" <k...@t...wywal-to.pl>

    Witam
    Mam pytanie - jaka umowe (o dzielo, o zlecenie?) spisac aby wyjsc z tym jak
    najlepiej, praca ma wygladac nastepujaco:
    sklep internetowy oparty o OsCommerce (open source) z wlasnorecznie zrobiona
    grafika, skonfigurowaniem itp. Z tym, ze robie to przez internet wiec
    podpisanie umowy by pewnie wygladalo tak, ze klient podpisuje 2 egzemplarze,
    przesyla mi a ja mu odsylam jeden.
    Czy jest gdzies wzor takiej umowy? Czy podpisac ja raz po zakonczeinu pracy
    czy na poczatek, wyznaczyc termin i na koniec podpisac jakies pismo odbioru?

    --
    Kubaz

  • 2. Data: 2006-10-10 21:21:26
    Temat: Re: Jak spisac umowe...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kubaz wrote:
> [...]
    > podpisanie umowy by pewnie wygladalo tak, ze klient podpisuje 2 egzemplarze,

    Zdecydowanie umowa o dzieło.

    > Czy jest gdzies wzor takiej umowy? Czy podpisac ja raz po zakonczeinu pracy
    > czy na poczatek, wyznaczyc termin i na koniec podpisac jakies pismo odbioru?

    Umowę podpisuje się _przed_ wykonaniem działa.

    Po wykonaniu działa - odbiera się protokół odbioru dzieła i wystawia się
    rachunek.