  • Data: 2004-02-20 10:45:02
    Temat: Jak się zabezpieczyć?[rozwód]
    Od: "Ewka" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Dowiedziałam się ostatnio o zdradzie męża.Od ponad miesiąca zbieram
    dowody(są to elektroniczne zpisy rozmów męża z kochanką).Maż nie wie
    jeszcze, że wiem o wszystkim a ja zwlekam z pozwem o rozwód bo mam kilka
    obaw.Mianowicie obawiam się,że mąż wezmie kredyt kiedy już wniose o rozdwód
    a nie wiem czy moge się w jakiś sposób zabezpieczyć,żeby nie być obciążona
    również jego spłatą( a wiem ,że mąż ma plany zaciągnięcia kredytu).Poza tym
    chcialam się dowiedzieć czy mam prawo wynieść z domu za plecami męża
    wyposażenie mieszkania(zamierzam wnieść pozew, zabrać większość rzeczy z
    mieszkania i się wyprowadzić)?Jestesmy małżeństwem od pół roku i nie mamy
    jeszcze dzieci, wiec przypuszczam,że sprawa nie bedzie zbyt skomplikowana,
    natomiast w ogóle nie mama pojęcia jak się za to wszystko zabrać,żeby
    wynieść z tej sprawy możliwie jak największe korzyści.Serdecznie proszę o
    jakąś poradę.
    Z góry dziękuję.