  • Data: 2008-08-06 19:43:06
    Temat: Jak sie zabezpieczyc?
    Od: " Deserted" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Rodzice kupili mojej dziewczynie mieszkanie w którym mamy w przyszłości
    zamieszkać.
    Mieszkanie niestety wymaga generalnego remontu. Wydałem już 20 tysięcy moich
    oszczędności, resztę musimy niestety pożyczyć. Postanowiliśmy wziąć kredyt
    lub pożyczkę hipoteczną. Jako że dziewczyna nie posiada zdolności kredytowej
    zmuszeni jesteśmy wziąć kredyt wspólnie. Mieszkanie nie jest moje chciałbym
    jakoś zabezpieczyć na wypadek gdyby nie było mi dane w tym mieszkaniu
    mieszkać. Niezręcznie pytać proszę nie moralizować ale &#8211; wiadomo życie &#8230;
    wydaje swoje oszczędności, biorę na siebie duże zobowiązanie finansowe,
    ograniczam swoją zdolność kredytową - nie chce zostać bez niczego gdybyśmy
    się mieli z jakiegoś powodu rozstać.

    Jakimś pozornym zabezpieczeniem może być dla mnie zameldowanie na pobyt stały
    w tym mieszkaniu, może umowa najmu na czas trwania kredytu - kredyt będzie
    na 30 lat &#8211; chcemy płacić jak najmniejszą ratę, - jaki może być maksymalny
    okres trwania umowy najmu?, być może jakaś umowa pożyczki etc&#8230; ???
    Co mogę jeszcze zrobić?