  • 1. Data: 2007-05-27 14:11:34
    Temat: Jak sie dowiedziec adres osoby
    Od: "Adam" <a...@i...eu>

    Czy jest mozliwosc dowiedziec sie adres zamieszkania osoby ktorej zna sie
    takie dane jak nazwisko imie oraz date urodzenia?Jezeli tak to gdzie ?

  • 2. Data: 2007-05-27 18:43:52
    Temat: Re: Jak sie dowiedziec adres osoby
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam wrote:
    > Czy jest mozliwosc dowiedziec sie adres zamieszkania osoby ktorej zna sie
    > takie dane jak nazwisko imie oraz date urodzenia?Jezeli tak to gdzie ?

    Krok 1: powtórz sobie gramatykę.
    Krok 2: wynajmij sowicie opłacanego detektywa - może mu się poszczęści.

    A tak w ogóle to po co?

  • 3. Data: 2007-05-27 19:57:36
    Od: "Adam" <a...@i...eu>

    wiadomości news:840pi4-vdt.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Krok 1: powtórz sobie gramatykę.
    > Krok 2: wynajmij sowicie opłacanego detektywa - może mu się poszczęści.

    Wydaje mi se ze sie grubo mylisz.

    > A tak w ogóle to po co?

    Zeby wiedziec gdzie mieszka :)
    A calkiem na powaznie chodzi o to zeby sie cos od tej osoby dowiedziec.

  • 4. Data: 2007-05-27 20:19:52
    Od: "mariusz" <m...@p...onet.eu>

    CBA - centralne biuro adresowe w Warszawie

    mar

  • 5. Data: 2007-05-27 20:48:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam napisał(a):

    > Wydaje mi se ze sie grubo mylisz.

    Masz rację. Wydaje ci się.

    > Zeby wiedziec gdzie mieszka :)

    A po co ci ta informacja?

    > A calkiem na powaznie chodzi o to zeby sie cos od tej osoby dowiedziec.

    Przestań robić za tajemniczą twarz w lufciku i pisz, o co chodzi - bo
    m.in. od tego zależy, czy poza fartownym detektywem istnieje jakaś inna
    możliwość.

  • 6. Data: 2007-05-27 20:51:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariusz napisał(a):
    > CBA - centralne biuro adresowe w Warszawie

    Tia, tylko to CBA operuje wyłącznie adresami ZAMELDOWANIA - i w
    przypadku danej osoby może, ale nie musi go mieć - wyszukiwanymi na
    podstawie numeru PESEL (trzeba go najpierw zdobyć) i wyłącznie za zgodą
    poszukiwanego.

    A ja mam jakieś takie przeczucie, że w tym przypadku poszukiwany może
    nie być zainteresowany ;->

  • 7. Data: 2007-05-28 16:06:00
    Od: Konrad <k...@o...cut.this.onet.eu>

    On 27/05/2007 16:11, Adam:
    > (...)

    Jak znasz miasto to książka telefoniczna, gorzej jak masz Kowalską to
    się nabiegasz. Najprościej na policji, ale oczywiście nic Ci nie powiedzą.

    Konrad

  • 8. Data: 2007-05-28 16:08:26
    Od: Konrad <k...@o...cut.this.onet.eu>

    On 27/05/2007 22:51, Andrzej Lawa:
    > (...)
    > A ja mam jakieś takie przeczucie, że w tym przypadku poszukiwany może
    > nie być zainteresowany ;->

    I nie jest Pan tu osamotniony. Ja stawiam na WWM (wielka wakacyjna
    miłość). Gdybym był kobietą myślę, że mężczyźni ba bakier z gramatyką i
    bez "zaradności życiowej" też by mnie nie pociągali.

    Konrad

  • 9. Data: 2007-05-28 16:37:22
    Od: "Adam" <A...@i...eu>

    > Jak znasz miasto to książka telefoniczna, gorzej jak masz Kowalską to
    > się nabiegasz. Najprościej na policji, ale oczywiście nic Ci nie powiedzą.

    W innych panstwach mozna bez problemu uzyskac dane osoby jezeli wczesniej
    nie zastrzegla tego..Dlatego spytalem na grupie czy w Polsce jest jaksa taka
    mozliwosc.

  • 10. Data: 2007-05-28 16:37:51
    Od: "Adam" <A...@i...eu>

    > I nie jest Pan tu osamotniony. Ja stawiam na WWM (wielka wakacyjna
    > miłość). Gdybym był kobietą myślę, że mężczyźni ba bakier z gramatyką i
    > bez "zaradności życiowej" też by mnie nie pociągali.

    Moja gramatyka jest perfekcyjna. Wziawszy pod uwage ze nigdy nie chodzilem
    do polskiej szkoly.A nawet jakis maly blad niema znaczenia..Jestem pewny
    ze zaden z z was dwoch niezna a drugiego jeyka tak dobrze jak ja polski
    ktory jest moim 3 jezykiem.Takie teskty sa zalosne.Dowidzenia.