  • 11. Data: 2008-08-17 14:07:59
    Temat: Re: Jak pozbyć się fałszywej monety
    Od: "Fotelik" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:g87k14$376$1@inews.gazeta.pl...

    > Problem jest tego typu, że moneta ta w oryginale była ze złota wykonana.

    Koro kupującemu nikt nie będzie mówił że to oryginał oraz nie bedzie wciskał
    kitu że to złoto jeśli podróbka nie jest ze złota
    to nie ma żadnego problemu. Sprzedawaj i tyle. Ta umowa to może byc tylko
    dowodem że kupujący wiedział że to fałszywka
    bo jeśli sprzedasz ja tak z reki do reki a nie przez allegro np to nie
    bedzie dowodu że informowałeś kupującego o fakcie fałszerstwa.
    TO wszystko.
    Foti