  • 1. Data: 2004-03-05 07:48:48
    Temat: Jak podzial pieniazkow po upadlej spolce?
    Od: "AJA" <a...@n...gazeta.pl>

    Witam szanownych grupowiczow.

    Byla sobie firma X sp. z o.o. Niestety upadla. Ale by nie kojazyla sie zle u
    klientow zmeinila nazwe na Y sp. z o.o. ten sam nip i regon. Firma Y
    posiadala budynek warty powiedzmy 1$. W gazecie W bylo ogloszenie o
    licytacji tego budynku. W kolejce po pieniazki stoja: banki, inne firmy
    ktorym Y jest winna pieniazki, zus i takie inne, oraz byli pracownicy.
    Treaz pytanie: Kto pierwszy zgodnie z polskim prawem dostanie pieniazki
    jakie po firmie zostana, cyz li to co bylo + to co z licytacji budynku
    wplynie?
    Jezeli jestem jednym z bylych pracownikow i w reku mam wyrok sadu nakazujacy
    zaplate pewnej kwoty i ten wyrok byl u komornika i komornik nic nie sciagnal
    a firma w koncu upadla, pojawil sie syndyk, i wlasnie licytuje ten budynek,
    to co ja mam uczynic by odzyskac kase?

    Licze na pomoc

    AJA