    From: "Lukasz Szostak" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak placic?
    Date: Fri, 20 Sep 2002 18:29:57 +0200

    Poddalem sie. Nie mam ochoty biegac po sadach, zeby po 5 latach dowiedziec
    sie, ze jestem bankrutem. Postanowilem zgodnie z nakazem sadowym wplacic PKP
    kase, ktora im sie nie nalezy...
    Ale do rzeczy. Musze zaplacic mandat + odsetki oraz 155zl kosztow
    postepowania.
    Czy cala suma ma znalezc sie na koncie PKP? Nie musze wnosic zadnych oplat
    na rzecz sadu (za postepowanie)?
    Chcialbym miec zupelna pewnosc, zeby sie potem nie okazalo, ze nie
    dopelnilem jakis formalnosci i ktos mnie bedzie za to scigal.

    pozdrawiam,
    Lukasz Szostak
    --
    mobile:691404710 | #ICQ:60522812 | #GG:948619 | IRC:los-lucas