  • 21. Data: 2011-05-30 02:21:35
    Temat: Re: Jak najtaniej załatwić sobie ubezpieczenie zdrowotne dla bezrobotnego z dzieckiem ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-30 02:17, witek pisze:

    > tu jest chyba najlepiej zebrane razem.
    >

    > http://www.nfz-szczecin.pl/uprawnieni_do_swiadczen_d
    zieci.htm

    To prawda, aczkolwiek moje dziecko do paru lekarzy chodziło i zawsze
    rejestracje pilnowały ubezpieczenia, tak jakby o powyższym nie wiedziały...

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2011-05-30 05:11:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 5/29/2011 7:48 PM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Ile to jest ? Jak się to robi ? I czy da się *taniej* , zgodnie z
    > treścią wątku ?

    kurde? dzieci w przedszkolu google maja, a ty nie masz

    http://www.nfz.gov.pl/new/index.php?katnr=2&dzialnr=
    1&artnr=1443

    > W *taniej*. OC w PL liczy się wg stawek dla kodów pocztowych. Ta osoba
    > mieszka w wawie, a kod pocztowy ma z pipidówy dolnej. Różnica w OC to
    > około 1700 PLN. Posiada 3 zbliżonej klasy samochody. Różnica na samym OC
    > to ponad 5 000 PLN rocznie (nie wspomnę o AC).

    albo rybki albo akwarium.

  • 23. Data: 2011-05-30 05:12:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 5/29/2011 9:21 PM, Liwiusz wrote:

    zieci.htm

    > To prawda, aczkolwiek moje dziecko do paru lekarzy chodziło i zawsze
    > rejestracje pilnowały ubezpieczenia, tak jakby o powyższym nie wiedziały...

    bo zwykle nie wiedzą, a i kiedyś jak pamietam tak nie było.

  • 24. Data: 2011-05-30 06:34:38
    Od: " ąćęłń" <j...@g...pl>

    I wypytują, z którym rodzicem.

    -----

  • 25. Data: 2011-05-30 06:42:55
    Od: " ąćęłń" <j...@g...pl>

    Księgowa też kosztuje.
    Rozliczenia PIT, rozliczenia CIT, zgłoszenia do ZUS itp.itd.
    Trzeba mieć naprawdę dobrego znajomego, żeby za 50 zł chciał dawać umowę-
    zlecenie.
    A z umową o pracę to już w ogóle przechlapane (PIP, urlopy, zasiłki,
    BHP,zawieszanie, ...).

    Poza tym dla zdrowotnego wystarczy, że jedno z małżonków jest ubezpieczone
    (przynajmniej przy umowie o pracę).
    Czy przy umowie-zleceniu ubezpieczenie zdrowotne obejmuje też małżonka?

    -----

  • 26. Data: 2011-05-30 07:03:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.05.2011 02:21, witek pisze:
    > To niech się przemelduje. w czym problem.

    Choćby w kosztach tej operacji.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 27. Data: 2011-05-30 07:10:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> writes:

    > Posiada 3 zbliżonej klasy samochody. Różnica na samym OC to ponad 5
    > 000 PLN rocznie (nie wspomnę o AC).

    "Bezrobotny" jego ać.

    I jeszcze kombinuje, jak tu oszukać na składce na ZUS.

    MJ

  • 28. Data: 2011-05-30 09:04:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik " ąćęłń" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy przy umowie-zleceniu ubezpieczenie zdrowotne obejmuje też małżonka?

    Oczywisciue ze tak.
    Pod wzgledem ubezpieczen spolecznych umowa zlecenie bardzo niewiele rozni
    sie od umowy o prace.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 29. Data: 2011-05-30 09:06:47
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > To prawda, aczkolwiek moje dziecko do paru lekarzy chodziło i zawsze
    > rejestracje pilnowały ubezpieczenia, tak jakby o powyższym nie
    > wiedziały...

    Ostatnio czytalem artykul na ten temat.
    Chodzi o to, ze kto inny refunduje koszt uslugi medycznej dziecka
    ubezpieczonego przy rodzicu a kto inny dzieck aubezpieczonego "z urzedu"
    (kto nie pisalo, ale pewnie wystarczy kilkanascie sekund szukania).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 30. Data: 2011-05-30 09:11:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Pod wzgledem ubezpieczen spolecznych umowa zlecenie bardzo niewiele rozni

    ... i zdrowotnych :)

    Pozdrawiam
    SDD