  • Data: 2006-11-08 21:24:05
    Temat: Jak mam się w tej sytuacji zachować?
    Od: "Miłosz Klemens" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakiś czas temu zarejestrowałem na wirtualnej polsce konto m...@w...pl .
    Przez dłuższy czas z niego nie korzystałem, a kiedy przyszła pora, zaby z
    niego skorzystać okazało się, że zagubiło się gdzieś hasło. No i teraz
    zaczynają się problemy. Wysłałem do WP Call Center emaila z prośbą o
    przypomnienie hasła. Dostałem odpowiedź, zastosowałem się do wskazówek i...
    co się okazuje. Przypadkowo odkryłem na googlu, że jakiś powalony wiesio
    używa mojego e-maila na jednym z forów dyskusyjnych poświęconych Linuxowi i
    overlokingowi. W dodatku koleś jest na tyle bezczelny, że podaje imię i
    nazwisko (nie wiem czy prawdziwe, ale podaje), co zresztą widać tutaj:

    http://www.in4.pl/strona_domowa.htm?user_no=43536

    Na gg nie odpisuje. O pomyłce nie moze być mowy. Nie wiem co to za strona i
    co za ludzie ją prowadzą. To jedne z moich alternatywnych adresów, ale mimo
    wszystko sytuacja taka, że to aż trąci absurdem. Jak mam się w tej sytuacji
    zachowac? Proszę o potraktowanie mnie poważnie. Są chyba jakieś granice,
    prawda?

    pozdrawiam - Miłosz Klemens