  • Data: 2002-12-23 15:20:22
    Temat: JAK TO Z OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH?
    Od: "!Leszek" <l...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    Czy ktos moze mi powiedziec, czy moze dac przyklad tekstu jaki sie umieszcza
    przy zbieraniu danych osobowych. Chodzi mi tu mniej wiecej taki tekst:

    "Ja nizej podpisany zgadzam sie na umieszczenia moich danych osobowych w
    bazie danych (firma) oraz na wykorzystanie i przetwarzanie w celach
    marketinowych i programowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.02.1997 o
    ochronie danych osobowych. Mam prawo do wgladu do zamieszczonych danych oraz
    do ich poprawiania."

    Teraz czy to jest dobrze? Pewnie nie do konca, ale jak mozna napisac lepiej?
    Zaznaczam, ze nie mam zamiaru udostepniac osoba trzecim tych danych. Chce
    uczciwie wysylac np maile, listy do osob zainteresowanych. Poprostu szukam
    takiego tekstu by byl zgodny z prawem i obowiazujacymi normami ale nie
    odstraszal rowniez.

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Ze swiatecznym pozdrowieniem
    Leszek