  • 21. Data: 2006-05-09 14:08:58
    Temat: Re: JA TEŻ CHCĘ!!! ;)
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    karel powiada w dniu 2006-05-09 14:37:

    > Nie ma i nigdy nie mial.

    Teraz nie ma, ale kiedyś miał. Osoby obrzezane nie zapadają na raka
    penisa - a u nieobrzezanych brudasów jest to dość częsta przypadłość,
    zwłaszcza w gorącym klimacie. Ponadto miało to znaczenie kulturowe -
    wyróżniało Izraelitów spośród otaczających plemion

    > A zwyczaj wprowadzono bo pastuchy na Bliskim Wschodzie nie myly sie.

    Pastuchy na jeszcze bliższym wschodzie też się nie myły i nie o to chodzi

    T.

  • 22. Data: 2006-05-09 14:12:54
    Temat: Re: JA TEZ. CHCE;!!! ;)
    Od: karel <y...@b...com>

    Tomasz Nowicki wrote:

    > karel powiada w dniu 2006-05-09 14:37:

    > Teraz nie ma, ale kiedys' mia?. Osoby obrzezane nie zapadaja; na raka
    > penisa - a u nieobrzezanych brudasów jest to dos'c' cze;sta przypad?os'c',
    > zw?aszcza w gora;cym klimacie. Ponadto mia?o to znaczenie kulturowe -
    > wyróz.nia?o Izraelitów spos'ród otaczaja;cych plemion

    Z tym ze bylo to w czasach kiedy wierzono w rozne fikusne rzeczy, a
    medycyna sprowadzala sie do szamanizmu.

    Dzisiaj nie ma potrzeby poprawiania natury. Mydlo dostepne jest nawet w
    zacofanych krajach.