  • Data: 2003-09-08 16:57:14
    Temat: Intrum > długi NOM
    Od: "Zibi W" <z...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    czy intrum podało kogoś do sądu za długi wobec NOM?
    czy intrum jest właścicielem długów, czy występuje z imienia NoMu?

    to pismo z intrum jakieś takie jakby miało minie zastraszyć , a nie czyste
    wezwanie

    fakty:
    wezwanie do zapłaty z intrum za długi wobec NOMu za okres 07.2001 do 07.2002
    żadnej umowy z NOMem nie mam i nie miałem
    faktury z nomu nie otrzymałem

    czy było dzwonione przez nom nie wiem :(
    (mieszkanie wynajęte, ja za granicą )
    wynajmujący tepsie wszystko zapłacili

    zna ktoś podobne przypadki?
    co o tym sądzić ?