  • 11. Data: 2006-02-25 11:59:57
    Temat: Re: Internet a spoldzielnia
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 25 lut o godzinie 12:45, na pl.soc.prawo, Przemek R. napisał(a):

    > patrz na promocje, wylicz sobie (darmowe miesiace + platne z niskim
    > abonamentem) ile wyniesie na miesiac, zoabczysz ze bedzie to okolo 40
    > zl. srednio w skali roku.

    Coś nie bardzo Twoje rachunki sie zgodzą Przemuś ;)
    Wiesz że z abo. socjalnym czy jak on sie tam zwie, standardowym (którego
    nie ma już w sprzedaży) są abonamenty droższe niż 40zł za samo posiadanie
    POSa??
    Do tego dodaj abonament za neostradę.

    > No i masz pewnosc ze nikt niepowolany nie bedzie CI szperal po komputerze.

    Że co proszę?
    Po czym to wnosisz?
    Rozwiń proszę myśl - bo na razie to pleciesz od rzeczy slogany zasłyszane w
    którymś kościele - tyle tylko że nie wiesz w którym i o czym wogóle
    dzwonią.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 12. Data: 2006-02-25 12:02:28
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > 5 sekund chyba do sasiada bedacego w tej samej sieci. :-)

    Napisalem, ze wysylam w 5 sekund, co nie znaczy ze za 5 sekund jest u
    odbiorcy. Caly plik leci jak po lanie na serwer, znika z mojego kompa i to
    juz potem serwer zajmuje sie wysylaniem. Nie mam ograniczenia 5 MB czy 25
    MB. Oczywiscie w granicach rozsadku. Podobnie z odbieraniem. Cala poczta
    laduje na serwerze, a ja ja sciagam jak po lanie.

    A abo za telefon?

    Laris

  • 13. Data: 2006-02-25 12:19:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > nie ma już w sprzedaży) są abonamenty droższe niż 40zł za samo posiadanie

    no abonamentu za telefon nie licze :-) ten - o ile posiadal by telefon
    stacjonarny - i tak by wystepowal nawet gdyby byl w sieci lokalnej :-)

    > Że co proszę?
    > Po czym to wnosisz?

    taki problem wlamac sie na komputer bedacy w tej samej sieci?

    P.

  • 14. Data: 2006-02-25 12:27:45
    Od: a...@u...net.pl (Michał Margula)

    Laris napisał(a):
> [...]
    Drugi

    > Mozesz mi podac konkretny zapis prawny?

    Szczerze mówiąc nie uśmiecha mi się przebijanie przez tego gniota na
    nowo. Taką opinię dostałem od prawnika i na tej podstawie były
    prowadzone rozmowy ze spółdzielnią, która też niechętnie nas widziała w
    swoich zasobach.

    --
    Michał Margula, a...@u...net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/

  • 15. Data: 2006-02-25 12:30:07
    Od: a...@u...net.pl (Michał Margula)

    Przemek R. napisał(a):

    > taki problem wlamac sie na komputer bedacy w tej samej sieci?

    Jeśli możesz się włamać na komputer będący w tej samej sieci, to równie
    dobrze włamiesz się na niego jak będzie podłączony samodzielnym łączem.

    To, że można włamać się na komputer w tej samej sieci, to nie wina
    sieci, a osła który obsługuje ten komputer.

    --
    Michał Margula, a...@u...net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/

  • 16. Data: 2006-02-25 12:48:06
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 25 lut o godzinie 13:19, na pl.soc.prawo, Przemek R. napisał(a):

    > no abonamentu za telefon nie licze :-) ten - o ile posiadal by telefon
    > stacjonarny - i tak by wystepowal nawet gdyby byl w sieci lokalnej :-)

    To źle liczysz - bo by skorzystać z neostrady musisz założyć POSa i to z
    dosyć słonym abonamentem - tanich już nie ma w ofercie. Tp S.A. uzaleznia
    jeszcze świadczenie usługi neo od POSa - ale to zapewne wkrótce ulegnie
    zmianie - sprawa jest zdaje się w RPO i UOKiKu.

    Możan domniemywać że TP S.A. czuje pismo i juz wprowadziła usługi VoIPa dla
    niektórych klientów neostrady - jedne abonament jest free - drugi płatny
    60zł - ale połączenia są darmowe w jego ramach.

    No jakoś trzeba sobie przygotować zaplecze w chwili kiedy nie będzie można
    żdzierać od ludzi mających neo abo. za POS kiedy oni go nie potrzebują.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 17. Data: 2006-02-25 12:51:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Artur Ch. napisał(a):

> [...]
    > żdzierać od ludzi mających neo abo. za POS kiedy oni go nie potrzebują.

    spoko, nie wiedzialem

  • 18. Data: 2006-02-27 10:06:46
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Mozesz mi podac konkretny zapis prawny?

    Jaki zapis prawny? Spółdzielnia jest właścicielem zasobów i ma prawo
    określić operatorowi warunki, na jakich pozwala mu wejść na budynki.
    Oczywiście platynowe kable to przesada, ale może nakazać np. doprowadzenie
    klatek schodowych do takiego stanu, że łeb spada :-). Znam ten ból, bo
    jestem operatorem :-). Oczywiście można Spółdzielnie pozwać o stosowanie
    różnych warunków dla różnych operatorów, ale czasem to nie ma sensu...