  • 1. Data: 2005-05-05 10:25:57
    Temat: Internet. Publikacja korespondencji przez adresata
    Od: MaW<p...@p...onet.pl>

    W jakim przypadku adresat ma prawo publikacji korespondencji (maila, smsów,
    logów prywatnych z komunikatorów) przez internet - nie mając zgody nadawcy /
    nadawców ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-05-05 11:54:20
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    MaW napisał(a):
    > W jakim przypadku adresat ma prawo publikacji korespondencji (maila, smsów,
    > logów prywatnych z komunikatorów) przez internet - nie mając zgody nadawcy /
    > nadawców ?

    A dlaczego miałbym mieć Twoją zgodę ?
    Kierowałeś te słowa do mnie ?

    TO ja decyduję, czy MOJA korespondencja jest jawna czy nie ...
    Chyba , że odrębny przepis stanowi inaczej (KLauzule poufności
    etc) ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 3. Data: 2005-05-05 18:09:55
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 05/05/2005 12:25, MaW wrote :
    > W jakim przypadku adresat ma prawo publikacji korespondencji (maila, smsów,
    > logów prywatnych z komunikatorów) przez internet - nie mając zgody nadawcy /
    > nadawców ?

    W każdym, ale należy pamiętać, że "dobra osobiste człowieka pozostają
    pod ochroną prawa cywilnego niezależnie od ochrony przewidzianych w
    innych przepisach".

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)