  • 1. Data: 2005-05-05 10:23:56
    Temat: Postępowanie cywilne
    Od: kotton<k...@p...onet.pl>

    Witam .Proszę o radę co mam zrobic ,gdy w sprawie o dział spadku jednoosobowy
    sąd na posiedzeniu niejawnym wydal postanowienie ,aby biegły geodeta wydał
    opinię czy można dokonac podzialu nieruchomości i dokonać jej w taki sposób tzn.
    uwzględniając tylko żądanie jednej strony ,a nie uwzględniając stanowiska strony
    przeciwnej ,a wiec mojego,.pomijając mnie Ponadto ja mam wielokrotnie większy
    udział w spadku od strony przeciwnej.Czy przysługuje mi jakiś środek odwoławczy
    i do kogo ,aby w porę zapobiec takiemu podzialowi.Nadmieniam także iż całe
    postępowanie jest prowadzone stronniczo.Co mam robić

    -> http://usenet.pomocprawna.info