  • 31. Data: 2015-01-11 16:38:09
    Temat: Re: Inpost
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
    news:4ad8eab7-5953-4b3e-a1b9-16694c402c23@googlegrou
    ps.com...
    Ja mam swiadomość, ze Twoja sparwa była dla Ciebie ważna, ale weź na to
    rzuć okiem globalnie.
    ----

    Jak zamordują Iksińskiego to globalnie też wszyscy mają to w dupie. Od
    kiedy to wykroczenia/przestępstwa sortujemy po globalności?

    -----

    Od zawsze. Weź popatrz choćby na podział na przestępostwa / wykroczenia
    wynikajacy z ustaw. Te mniej ważne i niebezpieczne dla ogółu są
    wykroczeniami.

  • 32. Data: 2015-01-11 16:39:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ps.com...
    użytkownik re napisał:

    > Za obsluge, szybkosc, jakosc SIE PLACI.

    Ale ktoś ustawił przetarg po kryterium ceny i wygrał InPost.

  • 33. Data: 2015-01-11 17:16:46
    Od: d...@g...com

    użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Ale ktoś ustawił przetarg po kryterium ceny i wygrał InPost.

    Chodzi ci pewnie o przesylki z sądu i ostatnia akcje,
    pewnie masz racje. Poczcie tez sie zdarza jednak nie
    na taka skale.

    Watkotworca nic nie pisal o jakiejs przesylce na wage zycia i
    smierci, zakladamy zwykly duperel gdzie watkotworca sam
    wybral po taniosci a oczekuje czterech gwiazdek.

    I co? Mam dac wiare, ze babka ni z tego ni z owego
    powiedziala: nie obsluze Pana? Pewnie jakis pieniacz
    i tyle.

  • 34. Data: 2015-01-11 20:24:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <d...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]

    smierci, zakladamy zwykly duperel gdzie watkotworca sam
    wybral po taniosci a oczekuje czterech gwiazdek.

    On gdzieś tam na początku pisał, że o sądówkę chodzi.

    ------

    I co? Mam dac wiare, ze babka ni z tego ni z owego
    powiedziala: nie obsluze Pana? Pewnie jakis pieniacz
    i tyle.

    ----

    Zakłądając, że pisze prawdę, to tak by to niby wyglądało. Też mi się to
    mało prawdopodobne wydaje, a jeśli już, to żeby policjanci na miejscu nie
    wszczęli postępowania, to jeszcze mniej :-)

  • 35. Data: 2015-01-11 21:10:22
    Od: d...@g...com

    użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > -----
    >
    > On gdzieś tam na początku pisał, że o sądówkę chodzi.

    W takim razie wina Denata Luska:) Spoleczenstwo chcialo
    taniego panstwa i dostalo.

    Socjalizm dla wladzy, kapitalizm dla luda.

  • 36. Data: 2015-01-11 22:13:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <d...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > -----
    >
    > On gdzieś tam na początku pisał, że o sądówkę chodzi.

    W takim razie wina Denata Luska:) Spoleczenstwo chcialou niejasność w
    przepisach i tyle.
    taniego panstwa i dostalo.

    Socjalizm dla wladzy, kapitalizm dla luda.

    ----

    Nie, no po prostu niejasność w przepisach i tyle.

  • 37. Data: 2015-01-12 10:37:30
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    > Zakłądając, że pisze prawdę, to tak by to niby wyglądało. Też mi się to
    > mało prawdopodobne wydaje, a jeśli już, to żeby policjanci na miejscu
    > nie wszczęli postępowania, to jeszcze mniej :-)

    Chyba że cała ta historia to tylko kolejny element rywalizacji
    operatorów pocztowych:
    http://natemat.pl/94551,poczta-polska-stosuje-czarny
    -pr-wobec-inpostu-to-przerzucanie-odpowiedzialnosci-
    za-wlasna-nieudolnosc

  • 38. Data: 2015-01-12 19:28:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > A były jakieś dane pozwalajace na jego ustalenie?
    > ---
    > A skąd ja to mam wiedzieć ? Po to zgłaszałem by spróbowali znaleźć, ale >
    > skoro nie raczyli przyjąć to przecież nie wsiądę na konia, nie zakręcę
    > lassem i nie zaciągnę ich na miejsce by to zrobili.

    No ale weź ochłoń
    ---
    Po czym wnioskujesz, że są tu jakieś większe emocje ?

    i sie zastanów.
    ---
    Czemu Ty tego nie zrobiłeś ?

    Jak powiadoimiłeś, żektoś wywalił śmieci
    na Twoim terenie,
    ---
    Nie śmieci tylko gruz.
    Nie na moim tylko na państwowym oddanym mi w posiadanie.

    to oczekwiałeś, że ktoś bedzi ściągał dane z satelitów?
    ---
    A co mnie obchodzi jak ktoś będzie prowadził dochodzenie ? Czy ja z policji
    jestem ?

    Ja mam swiadomość, ze Twoja sparwa była dla Ciebie ważna, ale weź na to
    rzuć okiem globalnie.
    ---
    To proste jest. Żeby sprawę ocenić trzeba ją zbadać.

    > Pytam, bo postępwoanie o
    > wykroczenie ma swoje ograniczenia. trudno wszczynać postępwoanie o każdy
    > leżacy na ulicy pet, choć wiadomo, że rzucajacy wykroczenie popełnił.
    > ---
    > Jaki znowu pet ? Weź się chłopie skup. Gruz przed garażem.
    >
    > Nie
    > próbuj sparwy sprowadzać do paranoi.
    > ---
    > ByA Ty możesz ?

    Co mogę? Po prostu trzeba zawsze sie zastanawiać, czy to, co chcesz, by
    zrobiono ma sens. Jaki sens jest, by Policja prowadziła śledztwo w sparwie
    kilku śmieci na Twoim terenie? Tobei sie nie chciało, a Policja ma się w to
    angażować?
    ---
    Skąd wiesz ile śmieci ?
    Skąd wiesz, że mi się nie chciało ?
    Czemu sądzisz, że powinno mi się chcieć ?
    Czemu konkretnie, jako społeczeństwo, mielibyśmy nie ścigać wyrzucenia tego
    gruzu ?

    Doceniając trud, że w ogóle odpowiadasz, nie mogę zrozumieć jak można takie
    pierdoły opowiadać.

    > Nie da się całego świata naprawić, natomiast można spróbować troszkę
    > poprawić jego fragmencik. Złóż zawiadomienie o znanym Ci przestępstwie, a
    > nie pisz o nieprawościach tego sprawa. Policja może dążyc do ukarania tej
    > kobiety z Inpostu. Całego systemu nie naprawi.
    > ---
    > Więc ja właśnie uważam za zdecydowanie istotniejsze doprowadzenie do
    > dostarczania powtórnego awiza.
    Czyli odmowę wydania przesyłki uważasz za mało ważną. Czemu masz zatem
    pretensje do Policji, ze stanęła na takim samym stanowisku?
    ---
    Dlatego, że generalnie ważniejsza jest sprawa globalna od lokalnej.

  • 39. Data: 2015-01-12 19:44:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

[...]

    Ale, że co ? Zarówno wykroczenia jak i przestępstwa są szkodliwe społecznie.
    Nie sugerujesz chyba, że ktoś mi przysługę zrobił wyrzucając gruz przed
    garażem.

  • 40. Data: 2015-01-12 19:48:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

> [...]

    I co? Mam dac wiare, ze babka ni z tego ni z owego
    powiedziala: nie obsluze Pana? Pewnie jakis pieniacz
    A ja myślę, że jesteś pustakiem, który po prostu nie umie czytać, dlatego
    nie wiesz o jaką przesyłkę chodzi, dlaczego jej nie dostałem itp itd.