  • Data: 2007-05-17 07:11:11
    Temat: Informacja publiczna
    Od: "Grzesiek" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Ponad miesiąc temu złożyłem wniosek do burmistrza o wyjaśnienie, czy ulica przed
    moim domem ma status drogi gminnej, czy powiatowej. Wnioskowałem o wskazanie
    konkretnej uchwały rady miasta zaliczającej ulicę do określonej kategorii. Do
    tej pory nie otrzymałem odpowiedzi i stąd moje pytanie:
    Czy tego typu wniosek podlega ustawie o dostępie do informacji publicznej i
    powinien być załatwiony w ciągu 14 dni? Jakoś ciężko mi dopasować go do katalogu
    informacji publicznych z art. 6 ustawy.
    Będę wdzięczny za pomoc.
    Grzesiek